Журналісти вказали на російське громадянство Кропачева і його зв'язок з Медведчуком

Міжнародна група журналістів-розслідувачів розповіла, що нещодавно заарештований український політик Віталій Кропачев "має російське громадянство, і, намагаючись приховати це, змінив своє прізвище в російському паспорті з Кропачов на "Мирний". Він ймовірно досі не здійснив процедури виходу з російського громадянства.

Про це повідомляється в публікації "Європейські" голоси з Москви від заарештованого українського експерта derStandart Кропачева з російським громадянством" видання EUTODAY.

Розслідувачі вважають, що саме Кропачев, з Медведчуком і братами Арфуш, пов'язаний з дезінформаційними кампаніями, спрямованими на створення псевдоекспертів і маніпуляцію європейською громадською думкою.

Нещодавні обшуки в Європарламенті в Брюсселі та Страсбурзі, пов'язані з діяльністю проросійського новинного порталу "Голос Європи", що використовує домен golos.eu, вказують найого участь у координації представників закритого медіахолдингу "112 Україна". Віталій Кропачев, у самому розпалі війни, після націоналізації медіахолдингу Медведчука відкрив інформаційний канал UWN і залучив до його роботи топменеджерів і команду закритого медіахолдингу "112 Україна".

Журналісти під час розслідування виявили мережу фіктивних сайтів, що маскуються під авторитетні європейські медіа. Розслідування показало, що ці сайти використовувалися для поширення проросійської пропаганди та дезінформації.

Розслідуванню допомогла хвиля публікацій у європейських та українських медіа, штучно запущена після компліментарного матеріалу в австрійському виданні der Standard.

Автор статті, Якоб Пфлюгль (Jakob Pflügl), представив Віталія Кропачева у позитивному світлі як бізнесмена, що дає квартири та стартовий капітал біженцям, які повернуться в Україну та працюватимуть у нього, не згадавши, щойого публічно звинувачують в організації "злочинного угруповання, причетного до масштабної корупції в українському енергетичному секторі". Журналісти почали досліджувати діяльність Кропачева і пов'язані з ним публікації. Розслідування виявило, що сайти, на яких розміщувалися передруки матеріалів про Кропачева, є фіктивними і, ймовірно, пов'язані з братами Омаром і Валідом Арфуш.

Керівники та співробітники закритого медіахолдингу "112 Україна", паралельно з українськими проєктами, займаються створенням двох великих проєктів у Європі: "Голос Європи" і "Співвітчизники". Портал "Голос Європи" виступає як новинний ресурс, що просуває проросійський порядок денний і спрямований на маніпуляцію громадською думкою в Європі.

Проєкт "Співвітчизники" представляє собою віртуальний центр правової допомоги для опозиціонерів, нібито борців за свободу слова. Обидва проєкти активно використовують ресурси та експертизу колишніх співробітників "112 Україна". Їхня діяльність спрямована на підрив довіри до європейських інституцій і підтримку проросійських настроїв. Ці проєкти є частиною широкої кампанії дезінформації, націленої на дестабілізацію інформаційного простору Європи, стверджується в розслідуванні.

Новости